1 MB
2 MB
263 KB
167 KB
@Sharaki23 April 2026هر چه فرمود: مذاکرات فایدهای ندارد و شرافتمدانه و عاقلانه و هوشمندانه نیست اینا باور نکردن. آخر با دادن جان خود ثابت کرد اما باز هم نمیخواهند باور کنند و همچنان فکر میکنن اینبار با بار دیگر فرق دارد! چطور دلتون میاد روبهروی قاتل رهبر و مردمتون بشینید و مذاکره کنید؟ علاج در وطن است و بس
@Haniye137723 April 2026Replying toلطفا جلوی فرستادن حجاج را بگیرید. ممکنه در ازای آزاد کردن حجاج علاوه بر هسته ای، شرط موشکی را هم بگذارنداصرار بر فرستادن در این شرایط خیانت بزرگی است
@m_hajiagha23 April 2026Replying toواژه وحدت هم مثل مصلحت شده دستاویز عده ای! البته که دیگه مردم جسارت نقد پیدا کردن ایندفعه مطالبات کف خیابونه با هیچ مدیر و مسئولی هم تعارف ندارن!
@user17508724075023 April 2026Replying toاقای ثابتی کی قرار به مسئولین خودتان برگردید شما سخت ران نیستی سمل سیاست مدارید چرا هنوز مجلس باز نشده
@Phoenix9823 April 2026Replying tohttps://virasty.com/Phoenix98/1776947357231557689این دیگه شیرین کاری همحزبی شماست اقای ثابتی پس اقای نبویان نقش هویچ یا چغندر داشتن توی مذاکرات؟ مگه اصلا ایشون چندتا کار داشتن که توی اصلی ترین و تنها کارشون میگند اشتباه راهبردی کردیم؟اهمیت بحث هسته ای از نگاه #رهبر_شهید بعد اقای نبویان میگند ما اشتباه کردیم اقای نبویان شما تنها وظیفه ات همین بوده که درست عمل کنی توی این شرایط بعد همین یک کارم اشتباه انجام دادی؟ پس میایی هر سال مجلس که از امتیازاتش بهرمند بشی برای خودت و اطرافیانت؟ وقتی کاراصلیتم خراب میکنی@nabavian_mahmud
@Salarmehdipour23 April 2026Replying toچندتا سوال🤔امدن کشتی باری اون به همراه خانواده در ایام محاصره و بسته بودن دست نیروهای مسلح در اقدام متقابل برای نجاتباز شدن پروازها با پایان آتش بس و تهدید دشمناعزام حجاجتمدید آتش بس یکطرفه و مهلت دادن به آخرین تلاش ایران برای مذاکرات کدوم تلاش ها؟حتما جریان نفاق چون حیاتشان به خطر افتاده
@mahdiefatemeh_31323 April 2026Replying toحرفهات حتما قابل استناده نماینده بلاگر عزیز!اصلا عقده های سیاسی و جناحی نداره632 KB
@Narges__b23 April 2026Replying toعربستان سعودی برای ٣٠٠٠٠ زائر ایرانی امن استولی تهران برای ٣٠٠ نمایندهٔ مجلس امن نیست؟!
@user1776455247423 April 2026Replying toیجوری حرف میزنی انگار وزیر امور خارجه خودش با اختیار خودش رفته ؟ واقعا شماها عقل ندارید . این حرفا الان تفرقه افکنی هست . خجالت بکش . مذاکره و جنگ همه با نظر بزرگان حکومته و تو هیچ کجای این نظام نیستی که این حرفو میزنی .
@mhsaeb23 April 2026Replying toآفرین آقای ثابتی عزیز آفرین 🌻درود بر مردمی که تو رو انتخاب کردند ❤️🌹