حمله به جزیره خارگ و تصرف آن که ترامپ از این موضوع حرف میزند، ممکنه مثل جریان نجات خلبان یه عملیات پوششی باشد، خیلی باید مراقب باشیم🚶♂️
@user17746430736411 June 2026Replying toحمله به جزیره خارگ و تصرف آن که ترامپ از این موضوع حرف میزند، ممکنه مثل جریان نجات خلبان یه عملیات پوششی باشد، خیلی باید مراقب باشیم🚶♂️
@Hamid_Bolandi11 June 2026امیر حسین، میخوای خودتو مهم جلوه بدی که میگی گفتن تقصیر ثابتی بود که امریکا حمله کرد؟؟😅. کسی چنین حرفی نزده!
@Banoo__sadat11 June 2026Replying toخدا حفظتون کنه،به غیر از شما و چند نفر دیگه از نماینده های محترم که باز شدن مجلس رو مطالبه میکنید، باقی نماینده ها کجان؟ زندن؟
@user17746430736411 June 2026Replying toاز گرانی و تورم، علف هم بخوریم، تا آخرین نفس از ایران عزیزمان و اسلام دفاع میکنیم. اتحاد اتحاد اتحاد💪#انتقام#انتقام_فراموش_نشود
@mahdi_javid11 June 2026Replying toچرا راجع به هواپیما اماراتی که دوروز پیش آمده ایران کسی چیزی نمیگن با امارات اسرائیل دوم داداش شدند چه خبره واقعآ این تیم مذاکراتی داره برای ملت ایران و انقلاب اسلامی و مقاومت و رهبری تلاش میکنه یا آینده خودشان وفاققققفققفق با دورغگویان
@Sanahosyni007611 June 2026Replying toنماینده انقلابی دلسوز مردم نمایند راستگو وکشوردوست هستن ایشون
@velayat6811 June 2026Replying to#مجلس_چرا_تعطیله ⁉️#بازگشایی_مجلس#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️https://virasty.com/velayat68/1781198039484599658❌️تجمع ملت مبعوث و نمایندگانشان❌️امشب ساعت ۱۰⬅️خیابان مجاهدین اسلام⬅️مقابل مجلس شورای اسلامی⬅️سخنران: دکتر ثابتی @Sabeti #مجلس_چرا_تعطیله ⁉️#بازگشایی_مجلس#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️@Ghalibaf
@star707511 June 2026آیا وقت آن نرسیده تیم تخریبگر مذاکره کننده محاکمه شوند؟آیا نه اینکه این تیم و جریان معلوم الحال اصلاحات،در ۲جنگ به دشمن،آتش بس و تنفس را هدیه دادند؟آیا نه اینکه باعث شهادت رهبر،فرماندهان،بچه های میناب و لامرد و ...شدن؟آیا نه اینکه با فشار اقتصادی عامدانه بدنبال تسلیم کشور وفشار به رهبری هستند؟
@sadeh808011 June 2026Replying toوقتی خائن کودتاچی شمشیر را از رو بسته و ملت و رهبر و مسئولین انقلابی را به حرص مقام و رهبرشدن در جنگ و کودتا به کشتن داده قابل مدارا نیست صد روز است کف خیابان نتوانستیم کار اینها را یکسره کنیم اما اینها با ذره کش کردن ملت دارند کارمان را یکسره میکنندجلو اینها باید مثل خودشان شمشیر از روبست
@Sanahosyni007611 June 2026Replying toخداخیرتون بده حرف دل مامردم میزنی همراه نبودن بادیپلماسی وتن دادن ب مذاکر خواستارمامردم هست انچه که ضامن امنیت کشورمون هست مقاومت هست ن مذاکرع
@AsalDrostkar11 June 2026Replying to andتوصیه مهم و ماندگار رهبر شهید انقلاب خطاب به مسئولین: عقب نشینی غیر تاکتیکی غضب الهی را در پی خواهد داشت . ✍️پینوشت : با شرایط موجود با سرعت به سمت لبنانیزه شده در حرکت هستیم. #ایران #رهبر_شهید #مذاکره
@meem_noon11 June 2026Replying to🔴تا وقتی کار دست سازشکاران و اصلاحطلبکاران باشد، این کشور روی آرامش را نخواهد دید! تجاوز و جنگ و محاصره و مصادره و... عبرت نشده! آقای پزشکیان تا کل کشور را ته دره نفرستد قبول نمیکند که دست فرمان مبارکشان خطاست! البته بعدش هم میگه خوای خدا بوده!👇بازنشر کنیدhttps://virasty.com/meem_noon/1781127345…Show more🔴شما مسئولید! این تو بمیری از آن تو بمیریها نیست که بگویید کی بود کی بود من نبودم!🔥هگست وزیر جنگ آمریکا: «ما از آتشبس برای توسعه اطلاعات و بهروزرسانی بانک اهداف خود در ایران استفاده کردیم.»🙄بعبارتی برکات آتشبس فیک بدموقع ، بدون بازگشایی بدموقع اینترنت بینالملل و پلتفرمهای صهیونیستی تکمیل…Show more
@user17551712088511 June 2026Replying toبهتره شعار خروج از ان پی تی حق مسلم ماست را در میدانها فریاد بزنیم
@Sarihalqalam11 June 2026Replying toنوچه های رسانهای آقایان با استناد به حملات آمریکا شروع کرده اند منت گذاشتن بر سر ملت که دیدید «ندادیم بره»قضیۀ آن زنی است که وسط دعوا با شوهرش میگوید میتوانستم با بقال محل بخوابم ولی نخوابیدم؛انقدر حقیرند که پایبندی به بدیهیات شرافت را هم برای خود فضیلت میدانند.