سر هیئت یهو ی چیزی یادم افتاد گفتم بگم..اگر ما بفهمیم فوش و حرف بد صفت کسی بوده ک ب امام حسین دشنام داد..یا اگر بفهمیم داد زدن و ...صفت کسی بوده ک سر حضرت رقیه داد زد ..شاید هیچ وقت انجامش ندیم..اگر نتونستیم مث حضرت عباس باشیم یا امام حسین..حداقل شبی دشمن بی غیرتش نباشیم...😔التماس دعا
19:05 - 24 June 2026