ثابتی باز هم از روی نادانی در مجلس اظهار نظر کرد ،چقدر دیگه باید اینجور تحلیلهای بچه گانه و بدور از واقعیت آقای ثابتی را بشنویم
♨️ثابتی: جاسوسان آژانس در پوشش بازرس به ایران آمدند/لاریجانی گفت به حساب گروسی میرسیم اما الان گروسی به حساب ما میرسد🔹نماینده مردم تهران در مجلس:🔹آقای لاریجانی از ابتدا با مردم صحبت کنید و اجازه ندهید ابهام صورت بگیرد.3 MBShow this thread