ما غنیسازی را خط قرمز خود میدانیم و سوخت ۶۰ درصدی داخل کشور، تضمین بازدارندهای در برابر نقض تعهدات آنهاست.#مذاکرات
21 اردیبهشت 1404ما غنیسازی را خط قرمز خود میدانیم و سوخت ۶۰ درصدی داخل کشور، تضمین بازدارندهای در برابر نقض تعهدات آنهاست.#مذاکرات