دیگران چون بروند از نظر از دیده روندتو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

صادق صادقی Replied
@Farhadfathi13h
@SadiqSadegi13hReplying toچون فرمودید منابع خبریتون دقیق نبوده ...سعی دارم مجدد رفرشتون کنم به لطف حق 😃2 MB
صادق صادقی Replied
«وَ إِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَ طَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنتَهُونَ» (التوبة (البراءَة): 12)«و اگر پيمانهايشان را پس از تعهدشان شكستند و در دين شما زبان به طعنه و عيب جويى گشودند، در اين صورت با پيشو…Show more
@SadiqSadegi19hReplying toحاج اقا سلام دفتر امام جمعه و مشاوران، که در چند وقت گذشته مدافع جریان وفاق و مذاکرات بودید و اکنون بنظر مخالف وآیه ای فرمودید!سوال بنده این است که:آیا دشمنان تازه نقض پیمان نموده اند؟ و یا در پیش شرطهای توافق اسلام آباد نیز نقض پیمان اتفاق افتاد؟چرا اکنون واکنش نشان داده اید؟
صادق صادقی Replied
من اصول رو از کلام رهبرشهید گرفتم. اینا همه اصول است، همه هم تصریحات است که برخلاف تفکرات دوستان عزیز است.رهبری تاکید میکنند در مواردی با مذاکره موافقم، تاکید میکنند باید از مسئولین امر حمایت کرد، تاکید میکنند اینا انسان های درستی هستند ولی تذکر میدهند که دشمن قابل اعتماد نیست و مراقب باشید. تصریح …Show more
صادق صادقی Replied
جمع بندی نظرات من در مورد مذاکرات و مسئولین جمله ی معروف عین صاد است.توجیه حماقت است، تضعیف خیانت است، تکمیل رسالت است.یعنی نه کار مسئولین رو توجیه کنیم چون به یقین فهمیدیم این کار منطبق بر نظر رهبری نیست، از طرفی تضعیف هم نکنیم ، یعنی جملاتی مثل خائن و سازشکار و ... غلط است و اینا تهش فهم متفاوتی…Show more
Replying toخیانت را سفید شویی نفرمایید جناب فتحی خود شما از افراد توجیه کننده این خائنین هستید2 MB
صادق صادقی Replied
علت اینکه میگم باید تکلیف روشن شود بخاطر همین است. این ها میگن رهبری همیشه مخالف مذاکره بود و بعد میگن کاش شهید رئیسی بود تا چنین تقابلی ایجاد نمیشد. خب مگه شما نبودید به شهید رئیسی و تیمش حمله میکردید؟! آقای ثابتی مگه تو علیه شهید امیرعبداللهیان توییت نزدی که شاگرد ظریف است چون میخواست مذاکره کند…Show more693 KB
Replying toهر دو رهبر شروطی گذاشتن برای مذاکره...پس با اصل مذاکره مخالفتی نیست ولی ....شیخ فرهاد! تا دیشب که میگفتی منابع خبریت ایراد داره ....الان مشخص شد سطح تحلیلتون بسیار ضعیفه
Replied؛«در حال حاضر، ترجیح میدهم سخنی نگویم تا ابعاد ماجرا برایم روشن شود؛ چرا که در فضایی که حجت شرعی وجود ندارد، نوشتن حتی یک خط را جایز نمیدانم. حقیقتاً به تمام منابع خبری خود شک کردهام و بدون تعارف، باید منتظر بمانم تا بیانات بعدی رهبری مسیر را مشخص کند.بنابراین، از من نخواهید که تحلیل ارائه دهم…Show more
Replying toاین جناب فتحی وقتی در موقعیتی قرار میگیرد که باید پاسخ گو باشدو... از این بازیها در میاره..._چیش برات روشن نیست؟مگه کوری؟_وقتی به بهانه حجاب، به ارزشگرایان حمله میکردی، حجت شرعی داشتی؟_فتوا میدهی که تفکرات را ساکت کنی؟جایز نیست؟!چرا؟!_از کجا معلوم منابع خبریتون در موضوعات قبلی درست بوده؟!!!
Replying to🔺عینِ کلام رهبری: آنچه رقم خورده با آنچهقرار بود بشود و شرط مشروعیت مذاکراتبوده است، تفاوت کلی دارد!-نبویان تو شبکه خبر
Replying to
صادق صادقی Replied
Replying toبه من مثل شما وحی نمیشود. بارها گفتیم اگر نظر رهبری هرچی باشد تبعیت میکنیم. با کسی بجنگید که خلاف نظر رهبری عمل میکند نه کسی که میگه هرچی رهبر بگه میگمچشم. کاش شماها هم چنین باشید و جاهای مختلف که نشان دادیم نظرتون خلاف نظر رهبریست توجیه نکنید. یاعلی...
Replying to andبه هیچ شخصی وحی نمیشه جناب فتحی ولی برخی ها با استفاده از اصول انقلاب جهت گیری درستتی بر ضد توافق حماقت گونه قالباف اتخاذ کردندو تو آخوند بلاگر ، کلی به این افراد توهین کری
Repliedعزیز دلم مرحوم حاج فیروز زیرک کار رو با شاهکار «هرکه هستم هرکه بودم بر کسی مربوط نیست» همه میشناسید. سالها مداح اول تبریز بود ولی قله ی ادب و تواضع بودند، نه اهل پاکت طی کردن و کاسبی بودند نه به کسی فحش میدانند نه کسی رو تهدید میکردند. خلاصه هرمیکروفن به دستی مداح نیست. اخیرا مداحی رئیس جمهور رو ته…Show more
Replying toرهبری به عنوان یک پدر غیرت بخرج میدهند و حفظ خانواده میکنندو تو از این سکوت رهبرانه سوؤ استفاده کرده و به اسم همراهی با رهبری جلوگیری میکنی از ایجاد اجماع عقلانی بر ضد عملکردهای احمقانهقشر خاکستری حواستون به این آخوند فتحی باشه
Replying toچه نیازی دارید از امثال رئیس جمهور احمقی دفاع کتید که توافقش همین الان نقض شده؟پروژه بگیر هستید ؟
صادق صادقی Replied
؛از دیشب تا الان فضای مجازی و حقیقی را رصد کردهام و صادقانه بگویم؛ احساس میکنم همه ما داریم در زمین دشمن بازی میکنیم.هدف اصلی دشمن چیست؟ به نظر من هدف این است که اتحاد مردم را از بین ببرد. اتحاد چگونه از بین میرود؟ وقتی حلقههای میانی بیاعتبار شوند و مردم در بزنگاهها حرف هیچکس را نپذیرند…Show more
Replying toشما احتمالا در زمین دشمن هستید ولی دوستان تندرو ثابت کردند که حرفهای دقیقی را مطرح کرده بودند
صادق صادقی Replied
من نظرم رو صریح گفتم و چندین پیامم گذاشتم تا کسی نگوید وسط بازی میکند. باز با صراحت میگویم مسئولین در آزمون ولایتمداری رفوزه شدند و من دیگر حمایت نخواهم کرد ولی اجازه هم نمیدیم یک جریانی به اسم رهبری خلاف امر رهبری عمل کنند.چون باز عدهای فقط یک جمله از پیام رهبر انقلاب را دیدهاند: «بنده علیالاص…Show more
Replying to
Repliedواقعا جنگ ترکیبی است و یک تنه باید با تفکرات غلط مختلف مبارزه کنی. رهبری پیام دادند همانطور منتشر کنید همه میفهمند و اگر کسی ولایتپذیر است تبعیت میکند. یکی کروشه جمله اضافه میکنه، یکی توجیه میکند. هی...
Replying toرهبری فرمودند علی الاصول ، جناب فتحی ، ایا شما اصول انقلاب را بلد هستید؟جدا از اینکه نظر رهبری را هم باید بدانید!!
واقعا جنگ ترکیبی است و یک تنه باید با تفکرات غلط مختلف مبارزه کنی. رهبری پیام دادند همانطور منتشر کنید همه میفهمند و اگر کسی ولایتپذیر است تبعیت میکند. یکی کروشه جمله اضافه میکنه، یکی توجیه میکند. هی...
Replying toما مشکلی نداشتیم،الان مشکل شما چیه دقیقاچ تفاهم نامه چ مذاکره مگه ازهم جدان،یعنی من مخاطب متوجه نشدم،الان بحث سر کروشس،بحث الان تمکین کردنه،بفهمید شما
Replying to andاگر کروشه نباشه یعنی کلا رهبری نظر دیگری داشتن مثلا ادامه جنگ ولی اگر کروشه باشه یعنی تفاهم را قبول داشتن ولی به گونه دیگری
واقعا جنگ ترکیبی است و یک تنه باید با تفکرات غلط مختلف مبارزه کنی. رهبری پیام دادند همانطور منتشر کنید همه میفهمند و اگر کسی ولایتپذیر است تبعیت میکند. یکی کروشه جمله اضافه میکنه، یکی توجیه میکند. هی...
Replying toاقدام سومین بار نفوذ علیه رهبری در صدا سیماجمله حضرت آقا: بنده علی الاصول نظری دیگری داشتمصدا سیما زیر نویس: کلمه (درباره تفاهم نامه) اضافه کردهبنده علی الاصول درباره تفاهم نامه نظری دیگری داشتمبا این تحریف جریان دولت و قالیباف می خواهند به رهبری تهمت بزنند که رهبری با تفاهم نامه موافقه