خودت چی تبریک میگی .یا واسه چپ کردن زنگ میزنی.العان اومده ماشین به رخ بکشی
@Halbinjad6 January 2025Replying toخودت چی تبریک میگی .یا واسه چپ کردن زنگ میزنی.العان اومده ماشین به رخ بکشی
@user167412294426 January 2025Replying toاین از اساس قیاس غلطتیه...این از مهربونی و دلسوزیه...خوبه بی تفاوت باشن نسبت به غم دیگران؟موقع خوشی معمولا آدما کمکی نیاز ندارن...