سلام مادر گرامی! سلام میهن عزیز! سلام ایران!این روزها ازخیلی افرادمی‌شنوم که نگران تو و مردمانت هستند.اما وقتی می‌بینم ـ بعضی‌ها را که خوب می‌شناسم ـ چطور با دَم‌زدن از تو ومردمانت به فکر جیب و گروه ودستهٔ خودشانند یا بعضی دیگر دانسته یا نادانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند؛ دلم اول برای خودم ...
دلم اول برای خودم به عنوان یک ایرانی و بعد برای مردمان میهنم و تو ای مادر گرامی می‌سوزد.ای کاش آنکه دغدغهٔ میهن و مردمش را ندارد، از اینها دم نمی‌زد.ای کاش می‌توانستم فریاد بزنم و آنهایی را که ایران‌دوست نیستند، رسوا کنم.افسوس! افسوس که اکنون نمی‌توانم و باید بر سر پیمان با رهبر معظم ...
حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای (حفظه‌الله) بمانم و بکوشم در جهت وحدت با هم‌میهنانم و ضربه زدن به دشمن بیرونی یعنی آمریکا، اسرائیل و حامیان‌شان و انتقاد از فرصت‌طلبان را بگذارم برای وقتی دیگر. ان‌شاءالله.خدایا! ملت غیور و شجاع ما را در برابر کج‌اندیشان و دشمنان‌مان یاری فرما. آمین رب العالمین!
17:38 - 8 June 2026