4 April 2026
دشمنان ایران پس از شکستی سنگین در صحنه نبرد، اکنون در پی خاموش کردن صداهایی هستند که این شکست را روایت می‌کنند.من چیزی نیستم جز انعکاس رشادت‌های ملت بزرگ ایران. گیرم که مرا خاموش کردید؛ با طنین بی‌پایان پیروزی تاریخی ایران چه می‌کنید؟#ایران #ایران_قویحساب X (توییتر) جدید:https://x.com/abdolka…Show more
شما با استفاده از رانت آپارتایدی سیم‌کارت سفید، انعکای صدای مردم ایران هستی؟ در کجای تاریخ چنین چیزی دیده شده! از حقی که ۹۰ میلیونی از آن محروم شده‌اند به واسطه‌ی دستمال‌کشی برای قدرت استفاده می‌کنید و خجالت هم نمی‌کشید؟ این نان خوردن شرافتمندانه است؟
02:09 - 6 April 2026

27 Reactions
185 Views