تندروهاي بي مغزي ك خودشون رو انقلابي ميدونن اگه بزارن !همونقدر بي منطق و بي سوادن ك ي سلطنت طلب ! اينارو فقط بايد با الفاظ ركيك خفه كرد
ساده و خودمانی: حرف حساب ما چیست؟!ما میگوییم هر متنی که یک قدم از شروط ده گانه امام خامنهای عدول کرده باشد را #نمیپذیریم. ما برای اجرای تام و تمام دستورات مقام ولایت سر و جان خواهیم داد و از پرونده سازی ۴ تا تازه به دوران رسیده که آبرو که هیچ، برای این نظام یک سیلی هم نخوردهاند، هراسی نداریم. …Show more
@Marymohajer14 June 2026Replying toتندروهاي بي مغزي ك خودشون رو انقلابي ميدونن اگه بزارن !همونقدر بي منطق و بي سوادن ك ي سلطنت طلب ! اينارو فقط بايد با الفاظ ركيك خفه كرد