نعمتِ ولایت را با جناح‌بندی معاوضه نکنیم. آن روزهای بی‌پناهیِ بعد از شهادت امام، عبرتِ ماست. در هندسهٔ قدرت، رأیِ ولی‌فقیه، فصل‌الخطابِ شرعی است؛ نه رأیِ جلیلی و قالیباف و پزشکیان و دیگران. اگر محبوبِ سیاسیِ من در برابرِ نظر صریحِ رهبری بر نظرش پافشاری کند، بی‌محابا نقدش می‌کنم. این روزها، روزهای ثبت در تاریخ است؛ و سکوت، جفای به خون شهداست. فضل‌الله للمجاهدین علی القاعدین اجراً عظیماً.متن مشترک عباسیان - توانا راد
15:26 - 19 June 2026



7 Replies

Profile picture of ‌محمدامیر کسما‌ئی‌
Replying to
خب نقدش کن دیگر!تفاوت رای ولی‌فقیه با انچه امضا کردند، مشخص شد.جلیلی کجای قضیه است که اسمش را آورده‌اید؟ مسوولین فعلی کاملا مشخصند. بسم الله...

Profile picture of ‌ابراهیم دودانگه فر‌
Replying to
خب نقدش کنولی نقد نمیکنیآفرینتوی متن خوب تونستی جلیلی رو جا بزنیخودتی

Profile picture of ‌محمد میرزائی‌
Replying to
خب عباسیان رو هم تگ کن با @

Profile picture of ‌حمیدرضا‌
Replying to
بالاخره محبوبت کیه ؟

Profile picture of ‌حمیدرضا‌
Replying to
بند یک این تفاهم هنوز اجرایی نشده بنابراین حق با اون رای منفی بود.

Profile picture of ‌بانوی شرقی‌
Replying to
اقای جلیلی کجای مذاکرات غیر عاقلانه و غیر شرافتمندانه بودکه اسمشون اول لیستتون اوردید؟بهتربداخلاقی سیاسی رو کنار بزاریدکسانی که برخلاف رای ولی فقیه کارکردندبفرماییدیقیشان رابگیرید نه تنها کسی که در راه ولی فقیه قدم گذاشته 😏اقای قالیباف تااخردهر پای این مذاکره هستندو هرچه سفید شویی ایشون فایده نداره

Profile picture of ‌﴿ رضا دانشی ﴾๛ محمدرضادانشےپور๛‌
Replying to
اسلام یعنی سیاست حذف؟خود رهبر چنین نیست.اگر رهبر الگو است چنین نباشید.حاج قاسم هم چنین نبود است.فصل الخطاب حداقل ها را معیار وحدت معرفی کرده اند.ملی گرایی حداقل های ما است نه امت گرایی یا رهبرگرایی.ولایتمدار شاخص را از رهبر میگیرد.