به یادگارِ «کسی»دامنِ نسیمِ صباگرفته ایم ودریغاکه «باد» در چَنگ است.-سعدی
00:42 - 21 June 2025

10 Reactions
441 Views


1 Reply

@Parhamzamani21 June 2025
Replying to
شعر کهن رو مثل شهر نو نوشتن جزو سنن توییتریه؟