نا امید بودم تا خدا نوری در دل من روشن ساخت
iri@Saemeh15 May 2026جانفدا کیلپ در ستایش حمایت مردم سیستان بلوچستان از ایران نظرتون چطور شده4 MB
@Saemeh2 May 2026رها کردن ادمها بدون دلیل، جواب، پاسخ به چراها بدترین دردهکاش ادمهایی که شرف ندارند، هیچ وقت وارد رابطه نشنچه دوستی، چه عاشقی، چه کاری
@Saemeh30 April 2026پیشگویی بودم برای خودمالان با حملات ایرانو مجبور میکنه اتش بس کنه، بعد دوباره تجدید قوا کنه، دوباره با جدیت برگردهما اب از سرمون گذشته، اتش بس چیه؟
@Saemeh30 April 2026چی شد که تصمیم گرفتم دوباره بیام ویراستی ؟دلتنگی برای توییتر و ادم هاش حالتون خوبه
@Saemeh24 June 2025مامانم و دوتا عمه ام کنار هم نشستن، درباره همه چی حرف زدن حرفا تموم شده، الان قرصاشونو بهم معرفی میکنند 🤣
@Saemeh24 June 2025الان با حملات ایرانو مجبور میکنه اتش بس کنه، بعد دوباره تجدید قوا کنه، دوباره با جدیت برگردهما اب از سرمون گذشته، اتش بس چیه؟
@Saemeh24 June 2025فیلتر شکن داشتم، تو بله به داداشم گفتم دانلودش کنه، ده دقیقه بعد پیام داد ، فیلتر شکن شما امن نیست، حافظه پنهاشو حذف کن، بعدش نوشت در حال جاسوسیه، خود به خود حذف شد
@Saemeh23 June 2025عموم در حال بناییه، همسایه ها خبر نداشتند، دیدن همش چند نفر با موتور رفت امد می کنند زنگ زدن پلیس پلیس اومده از خونه همسایه ریختن تو ، کارگرا داشتن صبحانه میخوردند، یکی از کارگرا فرار کردهگرفتنش معلوم شده ساقی مواده
@Saemeh22 June 2025لطفا الان که امریکا و اسرائیل بهمون حمله کردند، اب از سرمون گذشته پس شما هم لطفا کم نذارید، ما صلح، اتش بس نمی خوایم، ۴۰سال گفتید موشک می سازیم، لطفا بهمون ثابت کنید، تحمل تحریم، گرونی، بی دلیل نبوده
@Saemeh22 June 2025اخرین توییتم مربوط بود به اینکه چطور خانواده مو بیارم زابلهمه چی قطع شد، حتی منشن ها رو ندیدم همون روز برای سه نفر بلیت قطار گیر اومد، ولی برای مشهد، روز بعدش هم اومدن زابلاز بدترین روزهای زندگیم بود، چون وسط کلی استرس عروسی پسر دایی ام باید میرفتم