5 May 2026
اگه حلال و حروم هم فاکتور بگیرم بازم گارد عجیبی نسبت به زید ، پارتنر که اسمشه دارم👀هر جور فک میکنم حداقل از سی سال روابط موقت این شکلیه حتی صیغه جزء درسر و آسیب چیزی نداره به ویژه دختر که مسئله بیشتر براش احساسیه(استثنا هم وجود داره)+شنونده نظرات هستم.
اول یک سوال چرا گارد داری نسبت به این موضوع؟و اینکه اگه دو طرف از نظر احساسی وابسته بشن به هم هیچکس اسیب نمیبینهاینم اضافه کنم اینجوریم نیست خیلی وقتا دخترا طرفو ول میکنن و پسر اسیب روحی میبینه
00:06 - 6 May 2026

2 Reactions
327 Views


2 Replies

Profile picture of ‌سعدی هستم 🎒🇮🇷‌
@Sadiam1106 May 2026
Replying to
اولا بماند، دلیل زیاده دوما اتفاقا مشکل همینجاست برای همین گفتم زیر سی سال(بالغ شدن) درسر سازه ، چون روابط بیشتر احساسی و هیجانیه تا منطقسوما گفتم استثنا وحود داره اما غالبا به ضرر دختراس

Profile picture of ‌منتظر رؤیت خورشید🏴🚩‌
@Hesaya6 May 2026
Replying to and
پسرایی که تو اینجور مواقع آسیب میبیننپرنسس بابانمرد باید مثل یک تکیه گاه مثل کوه قوی باشهوالا چطور میخواد احساسات یک خانم رو در مواقع حساساز شادی و غم مدیریت کنه.دوتاشون با هم میشنین گریه میکنن؟