هیچوقت هیچوقت هیچوقت کسایی که کله پاچه و آبگوشت رو دوست ندارن درک نکردم.الله وکیلی من ساعت ۳ نصفه شب شده هوس کله پاچه کنم و یا سر اینکه منو با خودشون نبردن کله پزی قهر کنم😔👩🏽‍🦯..
18:59 - 27 March 2024



5 Replies

@Hooman_127 March 2024
Replying to
آبگوشت خوبه ولی کله پاچه نههههه

Profile picture of ‌مهدی‌
@Mahdi_Frs27 March 2024
Replying to
کله پاچه سیرابی ابگوشت

@Merajr27 March 2024
Replying to
آبگوشت واقعا عالیه ولی کله پاچه نه اولین بار اومدم کله پاچه بخورم یکی برآم لقمه گرفت نگو چشم بوده خوردم از اون به بعد دیگه نخوردم