post


This post was deleted by the post author.

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌ساحِل...!🌊🤍‌
@Sahelll768614 August 2023
Replying to
خب چه مطلب جدید کسب کردید با این چالش؟😂🤷‍♀️

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌ساحِل...!🌊🤍‌
@Sahelll768614 August 2023
Replying to
ببخشید نمیتونم نخندم😂😂چی این عکس شما پیام داره؟دارید میگید هوا گرمه؟ سرده؟یا دارید میگید دماسنج دارید تو خونتون؟😂منم عکس شخصی که روبه روم نشسته بود رو گذاشتم 😂

This post was deleted by the post author.

@Nastooh14 August 2023
Replying to and
فکر کنم عکس پروفایلشان، چالش داره!!
Profile picture of ‌ساحِل...!🌊🤍‌
@Sahelll768614 August 2023
Replying to and
پروفایلم؟😂مشکلی دارید باهاش؟
@Nastooh14 August 2023
Replying to and
بله مشکل داره.هم شرع هم قانون، هم عرف، هم اخلاق...
Profile picture of ‌ساحِل...!🌊🤍‌
@Sahelll768614 August 2023
Replying to and
ببخشید قبلش ازتون اجازه نگرفتم😂🤝عکس شما رو که نذاشتم خانم محترم
@Nastooh14 August 2023
Replying to and
بله اگه اجازه خدامهم بود.اجازه نداده.قانون هم همین طور.ولی شیطان را مطمئن نیستم!
باشه ما جهنمی شما بهشتی😂جهنم و بهشت و شیطان و... به این چیزا نیست!به اعتقاد واقعیهیکی نماز میخونه ولی انقدر ادم مریض و بدیه که...یکیم نماز نمیخونه و خیرش به تموم بنده های خدا می رسه!کی میره بهشت؟؟اون به ظاهر با دین؟؟یا اون دین دار واقعی؟🤝
21:27 - 14 August 2023

1277 Views


4 Replies

@Nastooh14 August 2023
Replying to and
بحث محاسبه اعمال میره برای آخرت.ولی توی این دنیا یه تکلیف خدا گردن بنده هاش گذاشته.باید بهش عمل کرد.نتیجه خیلی از اعمال، همین دنیا به خود فرد برمیگرده.کار مقایسه با دیگران هم کار اشتباهیه.باید رفتار خودت را با تکلیفی که وظیفه داری مقایسه کنی.وظیفت در اجتماع باید چطور باشه؟

@Nastooh14 August 2023
Replying to and
اعتقاد واقعی چیه؟کتاب خدا، قرآن و سیره اهل بیت.عمل به دستوراتش میشه اعتقاد واقعی.انسان هم مختار آفریده شده. در جهان هم یا باید سمت حزب خدا باشی. یا حزب شیطان.راه سومی وجود نداره.اونجا که تکلیف را عمل کردی، سمت خدا هستی. عمل نکنی، شیطان خوشحال میشه از نافرمانی خدا.

Profile picture of ‌حسین .ا‌
@basiiir16 August 2023
ایشالا که هممون بهشتی باشیمولی حرف شما مثل شاگردی میمونه که همیشه توی سال تحصیلی منضبط بوده و کارهای خوب میکرده و اخلاقش خوب بوده!ولی روز آخرسال نمرش کم میشه و کلا از مدرسه اخراجش میکنن! با همه اون صفات خوبی که داشت!چرا؟چون انضباط و.. وقتی فایده داره که درس هم بخونی!حالا شرط قبولی اعمال هم نمازه