#ترامپ دلقک کذاب به وسیله #جنگ_رسانه_ای به دنبال ایجاد #تفرقه درصفوف دشمن شکن مردم با تفکیک #ملت به تندروها و کندروها ونهایتا #جنگ خیابانیبه عنوان مقدمه حمله نظامی است اما:1)همه ما #انقلابی و عاشق #ایرانیم.2)#ایرانی میداند هزینه #مقاومت از #مذاکره کمتراست.3)هیچ امتیازی به گوریل #آمریکایی نمی دهیم.4)نیروهای #نظامی جهت اجرای موج های ممتد #موشکی آماده هستند.5)امام #خامنه_ای هم فرمودند در این مرحله که آمریکا زیاده خواهی دارد مخالف مذاکره هستم.💫پس همه یکصدا و بامشتی واحد با اشاره مقام #ولایت #پاسدار ایرانیم و برای پایان دائمی جنگ بردهان #دشمن خواهیم کوبید.#اینترنت هم بزودی برای عاشقانش آزادمیشود.#ایران_قوی #ایران #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #جنگ_رمضان
1 MB

آیا موافق ضربه پیش دستانه به ناوها و تجهیزات دشمن هستید؟

122 votes  •  The poll has been ended
Nobody can see participants
21:13 - 23 April 2026



2 Replies

Profile picture of ‌Ule Fone‌
@Ihsani23 April 2026
Replying to
پس از این همه حملات دشمن دیگر هیچ حمله ای پیشگیرانه حساب نمی‌شود

Profile picture of ‌امیرحسین‌
@A_H_HT25 April 2026
Replying to
سلام وقت بخیر خسته نباشیدمن دانشجو هستم وتصمیم گرفتم تو این شرایط غیر حضوری در وقت آزاد به دانش آموزان پایه اول ابتدایی الی نهم ابتدایی تو درس هاکمک کنمکاملا رایگاناما میخوام این موضوع تبدیل به یک پویش بشه و هرکسی در حد توانش تو فضای مجازی فعال بشه و در این موضوع به دانش آموزان یاری برسونه.