رفیقم میگفت پیش بقیه دندت خیلی پهنه اما کنار ما تو خیلی زود رنجی!دلم میخواست بهش میگفتم آدمها از کسایی که دوسشون دارن بیشتر میرنجن، وگرنه بقیه که مهم نیستن…

itPinned post
@Sajjadmassa12 July 2023رفیقم میگفت پیش بقیه دندت خیلی پهنه اما کنار ما تو خیلی زود رنجی!دلم میخواست بهش میگفتم آدمها از کسایی که دوسشون دارن بیشتر میرنجن، وگرنه بقیه که مهم نیستن…
@Sajjadmassa9 January 2024از صد تا جک بهتر بود این سکانس😂😂3 MBThis post was deleted by the post author.
@Sajjadmassa7 January 2024ای که از کوچه معشوقه ما میگذریکوچه بن بست است ،باید دور بزنی#چالش
@Sajjadmassa6 January 2024تقدیم به #شهدای_حادثه_تروریستی_کرمان دنبال رسالت خودت میرفتیبیتاب سعادت خودت میرفتیگفتی به زیارت شهیدان برومآری به زیارت خودت میرفتی
@Sajjadmassa6 January 2024جواب محکم به یاوه گویی های علی کریمی🔹غذای نذری و شربت؟ چه گفت مردک پست؟گدای اجنبی افسار خود چگونه گسست؟🔹زبان الکن این لات، ازچه لال نشد؟میان دست پلیدش قلم چرا نشکست؟🔹دهنکجی به شهیدان و ادعای شعور؟مجیزگویی خصم و به خلق، ضربت شست؟
@Sajjadmassa3 January 2024
@Sajjadmassa28 December 2023از آدمهای متواضع خیلی خوشم میاد.ازونا که پولشون رو فوری تو چشمت نمیکنن.ازونا که بعد ۱ سال تازه میفهمی طرف مثلا دکتری دارهازونا که کلی جاهای دنیا رو گشته ولی هرروز از خودش با یه ژست آبدوخیاری و کلام بزرگان عکس پست نمیکنه.ازونا که درختشون افتاده است...میخوام ازونا باشم.
@Sajjadmassa19 December 2023قبلنا حرف از آب میشد همه میگفتن سلام بر حسین لعنت بر یزید ولی الان تا اسم آب میاد از میثاقی یاد میکنن.😂😂
@Sajjadmassa16 December 2023من حدودا هفته ای یکی دو میلیارد تومانو ده تا سانتافه و یه بنز و یه بی ام و رو از دست میدم چون عدد 1 رو ارسال نمیکنم.🤌
@Sajjadmassa10 December 2023شیطان اومد گولم بزنه که نفس لوامه وارو شد😂@user170178374431@Sheitoon