28 January 2026
این احمقها از این اعداد «ده هزار» «بیست هزار» «پنجاه هزار» کشته‌ای که میدن، هدفی برای ایجاد عصبانیت مردم ندارن. بیشتر میخوان تعداد کشته های حمله‌ی بعدی آمریکا رو عادی سازی کنن. اگر حمله‌ای در سطح بالا رخ بده مردم اینجوری فکر میکنن؛ خوب آمریکا پنجاه هزارتا ایرانی رو کشت! اینکارو که حکومت خودمون هم قب…Show more
نمیدونم چطور ممکنه توی این مملکت اینهمه آدم احمق وجود داشته باشه که حتی از کمترین قوه تعقل بی بهره باشناگه به سلامت از این دوران رد بشیم چه چیزایی که راجب اینا نمینویسن
20:23 - 25 April 2026

1 Reactions
37 Views


1 Reply

Replying to
وای این پسر سمپادی باهوش