19 June 2025
روبیکا داغونتر از ایتا، اینا حتی نمیدانند وزیر ارتباطات فعلی کیه و برای فالورگیری عکس وزیر قبلی رو گذاشتند!719 کا هم فالور دارند و این یعنی فالور نشانه ی هیچی جز پولپاشی تبلیغاتی نیست و اینا هم مثل بلاگرهای اینستا کلی فالور دارند. کاسبان جنگ را جدی بگیریم و رسوایشان کنیم تا باهاشون برخورد شود.
شما حق ندارید پیام رسان های ایرانی را تخریب کنید!!!همین امثال شما بودید که مردم رو به سمت پیام رسان های جاسوسی و صهیونیستی دشمن کشاندید!!!اگر یه عده اشتباه کردند و مطالب غلط گذاشتند، چه ربطی به پیام رسان های ایرانی داره که تخریب می کنید!!!خدا به راه راست هدایتتون کنه...
04:14 - 19 June 2025

1 Reactions
123 Views