آقا فرمود: پاسخ دندان شکن بدهید!دادند؟فرمود: قدرت ایران را به دشمن بفهمانید!فهماندند؟فرمود: خطای محاسباتی رژیم غاصب را به هم بزنید!زدند؟...…Show more
22 December 2024آقا فرمود: پاسخ دندان شکن بدهید!دادند؟فرمود: قدرت ایران را به دشمن بفهمانید!فهماندند؟فرمود: خطای محاسباتی رژیم غاصب را به هم بزنید!زدند؟...…Show more
@Niki_Azimi22 December 2024Replying to andایشون القای ناامیدی نکردن، آقا خیلی حرفا زدن کسی اجرا نکرده!!! ایشون دارن گوشزد میکنن نزارید حرفای رهبر زمین بمونه، چون کسانی که احساس میکنن پیرو رهبر هستن ولی راحت از کنار خیلی از حرفای رهبر میگذرند رو میخوان با تلنگر بیدار کنن، شما هم به جای اینکه ناامید بشید کمی هوشیارتر باشید
@scientist22 December 2024Replying toمگه همه ی مسئولین فقط سپاه و ارتش مون هستند؟ نه. انواع مسئولین داریم.مطالبه و مطالبه و مطالبه ی مستمر خواست امام جامعه، از وظایف مردم جامعه هست.
@M118523 December 2024Replying toسپاه وارتش چه ربطی شورای عالی امنیت ملی دارند ،فرمودند باید خطای محاسباتی دشمن بهم ریخته بشه، خطای محاسباتی دشمن چه بود ،این بود که دولت اصلاحات دولت سازش هست ،ما با امریکا سازش نداریم امریکایی که تا توانسته ضربه زده،محاسبات را تغییر ندادیم که نتانیاهو برای مردم پیام می فرستد کو جواب اقایان ؟
@M118523 December 2024Replying toخوش خیالی وفریب خوردن وخود را فریب دادن هم جرم هست ،اقای جلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی هست،سرلشکر باقری ،برخی دیگر صدای انها درآمده که مردم مطالبه کنیداین یعنی یک جای کارگیره
@Palestinian_dream24 December 2024Replying toالان ما سال ۸۴ نیستیم ها، اخیرا گفتن عقب نشینی غیرتاکتیکی عذاب الهی رو به دنبال داره
@Hasbiallah1424 December 2024Replying toبزرگوار منظور این حرف آقای تقوی، فقط مختص به نیروهای مسلح نیست...نیروی های مسلح ما الحمدلله بسیار عالی هستند، اما بعضا نفوذی هایی هستند که مانع میشوند...رهبری این را هم چندی پیش فرمودند که عقب نشینی غیر تاکتیکی، غضب الهی را به دنبال دارد...
@Hakimeh_kjatoon_Javidnia136026 December 2024Replying toناامید نمیکنیم مردم رو، میگیم مردم سوخت موشک ها رو فراهم کنید، مطالبه گری یعنی از مسئولان بخواهیم کارهای روی زمین مانده واجب کشور رو مگر جز این است
@E_Sahbayi25 January 2025Replying toدر جمع دانشجویان افسری یک سالی حضرت آقا فرمایشی خطاب به نظامی ها داشتن که مضمون این بود از شما راضی هستم اما قانع نیستم.یعنی خوبید اما بهتر باشید.چرا فکر می کنید اگه از نیروهای مسلحمون مطالبه واکنش متناسب داریم مخالف فرمایش رهبری عمل کردیم؟ خود اونها می گفتن اگه مطالبه مردم نبود وعده صادق رخ نمی داد