این سیدبزرگوارسه دهه ست که سایه جنگ راازایران دورنگه داشته،ودرهر جنگ ودرگیری هم که واردشده شکست نخورده،چه هفده سال پیش جنوب لبنان،چه نسبت به داعش درعراق و چه مقابل سفیانیها درشامغرب وصهیونیزم بایدواقعا بترسه از روزی که این سیدعصاش رابرای جنگ بلند کنه...هَل مِن مُبارِز یا اَبناءُ الشیطان...#آقا