ما اگر دچار دعواهای سخیف جناحی نبودیم و رسانه های داخل دست اهلش بود با همین توافق ، کل مردم قانع میشدند که جمهوری اسلامی بهترین حکومت برای ایران است و دیگر نیاز نبود میلیاردها هزینه ی تبیین کنیم تا مردم بدانند براندازی غلط است و این نظام در کل به نفع ایران است ولی چون رسانه دست اهلش نیست ،بخشی از ان…Show more
