در پاسخ به سه پرسش اصلی وفاقیون درباره این شیوه ازمذاکرات_اگر مذاکره نکنیم چه کنیم؟!_ترک میزمذاکره و ادامه جنگ تاکی؟_راهکار وپیشنهاد شما چیست؟در این ویدیو دکتر ثابتی پاسخهای کوبنده ایی را ابراز کردند.در ادامه میخواهم شما را به خواندن بار دیگر سخنرانی تلویزیونی رهبری در ۱مهر ۱۴۰۴ نیز دعوت کنم...
11 MB
کلیدواژه های فرمایشات رهبری در پاسخ به سوالات مطروحه حسب این سخنرانی:_در وضعیت کنونی مذاکره با امریکا کاری است بدون سود که مطلقا هیچ کمکی به منافع ملی نمیکند_ممکن است در آینده ۲۰ یا۳۰سال بعد وضع دیگری ایجاد شود مذاکره با امریکا کاری است بدون سود و هیچ ضرری را هم از کشور دفع نمیکند بلکه ضررهای بزرگ
و بعضا جبران ناپذیری در پی دارد_مذاکره با امریکا برای مسائل هسته ایی وشاید مسائل دیگر بن بست محض است _ایشان مذاکره برای رئیس جمهوری فعلی امریکا را مفید ومایه نمایش و القای کارساز بودن تهدیداتش و نشاندن ایران پای میزمذاکره دانستند وباردیگر گفتندامااین مذاکره برای ماضررمحض است و هیچ فایده ایی ندارد
_رهبرانقلاب تنها راه علاج و پیشرفت کشور را در قوی شدن در همه ابعاد نظامی ،علمی ،دولتی،ساختاری و سازمانی خواندند
17:17 - 24 June 2026