ما سالها در ایام فاطمیه و محرم در داخل ویا در خیابان به مجلسشان میرفتیم.چند سال اخیر حتی قبل کرونا کمی شلوغ شده بود و حتی درخیابان هم جا نبود و دور بود که صدا نمیآمد.اگر ثوابی برایمان بوده آن را با همه مشتاقان تقسیم میکنیم.
@Forbidden9 April 2026Replying toما سالها در ایام فاطمیه و محرم در داخل ویا در خیابان به مجلسشان میرفتیم.چند سال اخیر حتی قبل کرونا کمی شلوغ شده بود و حتی درخیابان هم جا نبود و دور بود که صدا نمیآمد.اگر ثوابی برایمان بوده آن را با همه مشتاقان تقسیم میکنیم.