چهل روز گذشت اما میناب هنوز داغداره، هنوز کوچه‌ها بوی نبودن فرشته‌هاشو میده…دلِ این شهر برای بچه‌هاش همیشه تنگ می‌ماند...🏴یاد دختران و پسران مظلوم میناب #صلوات‎@chafiehmeshki
09:16 - 9 April 2026