♡دخت سیستان♡لبیک یاحسین♡
@Samaneh77
چهل روز گذشت اما میناب هنوز داغداره، هنوز کوچهها بوی نبودن فرشتههاشو میده…
دلِ این شهر برای بچههاش همیشه تنگ میماند...
🏴
یاد دختران و پسران مظلوم میناب
#صلوات
@chafiehmeshki
09:16 - 9 April 2026
1
Reposts
3
Reactions
760
Views
1
1
1
Replying to
@Samaneh77
and
@chafiehmeshki