انتقامت را میگیرم .💔
آقاجان تولدتون کنار امام حسین ع مبارک😭💔🇮🇷روز تولد آقای شهیدمون ی سلام بدیم به ایشون 💔#السلام علیک یا قتیل المذاکرات 😭
iri♡دخت سیستان♡لبیک یاحسین♡ Replied
@Rezamehri18 April 2026انتقامت را میگیرم .💔آقاجان تولدتون کنار امام حسین ع مبارک😭💔🇮🇷روز تولد آقای شهیدمون ی سلام بدیم به ایشون 💔#السلام علیک یا قتیل المذاکرات 😭
♡دخت سیستان♡لبیک یاحسین♡ Replied
@Forbidden9 April 2026Replying toما سالها در ایام فاطمیه و محرم در داخل ویا در خیابان به مجلسشان میرفتیم.چند سال اخیر حتی قبل کرونا کمی شلوغ شده بود و حتی درخیابان هم جا نبود و دور بود که صدا نمیآمد.اگر ثوابی برایمان بوده آن را با همه مشتاقان تقسیم میکنیم.
@Samaneh779 April 2026Replying toخوش ب سعادت شما شک ندارم ثواب بی نظری نصیبتون شدهکاش جای شما بودم همش نفس عمیق میکشیدم چ سعادتی ک نزدیک ب آقا نفس کشیدین
♡دخت سیستان♡لبیک یاحسین♡ Replied
@Samaneh776 July 2025Replying toچقدر امشب به حاج محمود کریمی غبطه خوردم.آقاش صداش زد،خودش روهیچ پنداشت و مثل نوجوانی دویدبه سمت نائب امام زمانش.دفترچهشوپرت کرد روی زمین تابگه آقاجان،جونم به فدات،چه فرمایشی دارید؟آقا فرمودن اگه خسته نمیشی،نوحه #ای_ایران رو بخون!حاج محمودهم گفت خسته؟ما براتون جون میدیم.#لبیک_یا_خامنه_ایموسوی نژاد
This post was deleted by the post author.
@Samaneh779 April 2025مارا ب سخت جانی خود این گمان نبود..#اللهم عجل لولیک الفرج
♡دخت سیستان♡لبیک یاحسین♡ Replied
@Mobin40426 March 2025Replying to andمهسا بهانه بود (درب فاضلاب اصلاح طلب بود ) که امثال علی دایی و رشید پور ها ...بی ناموسی هاشونو عیان کنن وذات کثیفشونو بریزن بیرون😏 دقیقا الان تا به جریان فتنه ها دامن بزنن
♡دخت سیستان♡لبیک یاحسین♡ Replied
@Ahmad11025 March 2025Replying toالـــــلـــــهم احـــفـــــظ قائـــــدنـــــا الامــــــــام خــــــامـــــنـــــه ای#اَللّهُمَّ_عَجِّل_لِوَلیِّکَ_الفَرَج
♡دخت سیستان♡لبیک یاحسین♡ Replied
@user16788906327723 March 2025Replying toان شاالله بزودی نیروهای مسلح کشور ، این سگهای تروریست وهابی را به سزای جنایت شان خواهند رساند...
♡دخت سیستان♡لبیک یاحسین♡ Replied
@user17108672161931 January 2025Replying to andبقول کرمانج ها،، هو زرته 😂مورچه چیه که کله پاچه اش باشد
♡دخت سیستان♡لبیک یاحسین♡ Replied
@user1718482468614 January 2025Replying toاللّهمَّعَجِّلْلِوَلِیِّڪَالفَرَج به حق زینب کبری سلام الله علیها.
@Samaneh776 December 2024Replying to"سلامُ علی لَونَ الحُزن فی عَینک "سلام بر رنگ اندوه در چشم هایت#مولای مظلوم
♡دخت سیستان♡لبیک یاحسین♡ Replied
@Skamran3 December 2024شبهه امام جمعه خواف مولوی هیئتکه از ابتدایی ترین حوادث تاریخ ائمه و حتی کتب معتبر اهل سنت هم هیچ بلد نیست ببینید چطور قصد پایین آوردن مقام والای حضرت زهرا (سلاماللهعلیها) رو در نماز جمعه داشت و الحمدالله به دست یک دانشجو مدافع حق حضرت زهرا چطور با سند مفتضح شد11 MB
@Sardar133918 November 2024Replying to andاز کسانی که نتیجه مطالعه ی صحیحن شون توسط یک ملحد کتاب ایات شیطانی نوشته شده حتما علامه های دهر به جامعه معرفی شدندشرارت امروز همزبانها و هم مسلکان تو و شهادت عزیزان ما در دیار تو نتیجه ی همین خباثتها و حماقت هاستما گریه کنان امام حسین شما را حتی حرف زدن یاد دادیم خواندن و نوشتن و شیوه زندگی بماند
@Samaneh7718 November 2024Replying to andی جوری ژست میگیرن ک انگار خودشون ک از نعمت روضه محروم هست هزار هزار دانشمند دارن از فرهنگ اونا چیزی جز قتل شهادت زن و بچه و رزمنده مظلوم چیزی ندیدیم
@Sardar133918 November 2024Replying to andببین دخترماگر همین روضه خونها انقلاب نمی کردندهمین بچه امروز قادر نبود فارسی حرف بزنهچون نسل قبلشون هنوز ف را پ و پ را ف تلفظ می کننددر دهه ی۵۰و۶۰اصطلاحی مرسوم بود بین اینها که از گفتنش ابا دارماما در سرتاسر ایران این ها تنها قومی بودند که در سال ۱۳۵۸غلامها و کنیزها را خریدیم و ازاد کردیم
@Sardar133918 November 2024Replying to andببین دخترماگر همین روضه خونها انقلاب نمی کردندهمین بچه امروز قادر نبود فارسی حرف بزنهچون نسل قبلشون هنوز ف را پ و پ را ف تلفظ می کننددر دهه ی۵۰و۶۰اصطلاحی مرسوم بود بین اینها که از گفتنش ابا دارماما در سرتاسر ایران این ها تنها قومی بودند که در سال ۱۳۵۸غلامها و کنیزها را خریدیم و ازاد کردیم
This post was deleted by the post author.
@Samaneh7719 November 2024Replying to andهدف ما تحقیر قومیت نیست قوم بلوچ هم مثل،کُرد ،لُر ،جزئی از ایران عزیز ماست مشکل ما تفکر غلطه ک توی این چند سال بیشترم شدهشهدای عزیز رو مامیدیم برای این مردم اون وقت با پرویی میان برای ما رجز میخونن
♡دخت سیستان♡لبیک یاحسین♡ Replied
@Sardar13396 October 2024Replying toما حاج قاسم شهید عزیز و آقا سید حسن نصرالله شهید والامقام را رستم دستان و سام نریمان هزاره سوم میدانیم با این تاکید که رستم دستان و سام نریمان افتخار ما سیستانیان و ایرانیان به حساب می آمدند اما شهدای والامقام ما حاج قاسم سلیمانی و آقاسید حسن نصرالله رستم دستان و سام نریمان جهان اسلام هستند