گر بپرسی :کی بمیرم با چه ذکری در کجا؟! پاسخ آید: در محرم،یا حسین،یا کربلا :) ️#یاحسین❤️
iriPinned post
@Sana_sotudeh6 June 2026گر بپرسی :کی بمیرم با چه ذکری در کجا؟! پاسخ آید: در محرم،یا حسین،یا کربلا :) ️#یاحسین❤️
در همین ساعتها بود که زمین از شدت اندوه، به خود لرزید؛ ساعتی که پشت و پناه حضرت زینب در میان خاک و خون، در حالیکه چشمشون به خیمه ها بود به شهادت رسیدآقای مظلومم🖤#عاشورا #امام_حسین #کربلا
کی گفته غریبیم عزیزِ دل خواهر؟در هر دو جهان نیست کسی از تو تَنی ترصدبار در این فاصله رو خاک نشستم فریاد زدم صد دفعه با گریه برادر..ای بندِ دلِ حیدکرار ابوالفضل بندِ جگرم پاره شد انگار ابوالفضلبعد از تو حسینم تک و تنهاست کجایی؟آتیش زدن خیمه رو عباس کجایی..💔#عاشورا
بمیرم برای اون اقایی که گفت راحت دست و پا بزن علی اصغرم...💔#محرم
با همین یه جمله ادم دلش هوایی کربلا میشه: حسین جان چقدر اسم قشنگت گریه داره #محرم
پروردگارا ما را به محرم حسینت رساندیما را به کربلای حسین(ع) هم برسان#الهم_الرزقنا_کربلا
مکن ای صبح طلوععصر فردا بدنش زیر سم اسباناست...امشبی را شه دین در حرمش مهمان استامشب شهادت نامه عشاق امضا میشودفردا ز خون عاشقان این دشت دریا میشود#محرم
راوی مقتل مینویسد:خنجر سنگین بود و راه نفس را بند اورده بود.خواهرت میدید که محاسنت به پنجه قاتل گره خورده و سرت بالا و پایین میرود.وای از دل زینب:)#محرم
امام حسین تنها و غریب بالای سر ابلفضل...و لشگری که به امام ما میخندیدند...#محرم #محمود_کریمی2 MB
یا عباس!تورا اگر خیلی ها دوست دارند،من کسی جز تو برای دوست داشتن ندارم..#محرم
امشب، خیمهها غرق در ماتم جوانی است که شبیهترینِ مردم به رسول خدا (ص) بود. وقتی به میدان میرفت، حسین (ع) تمامقد به تماشای رفتنِ جانش ایستاد و فرمود: «خدایا شاهد باش، جوانی را به سوی اینان میفرستم که هرگاه دلمان برای پیامبرت تنگ میشد، به او نگاه میکردیم…💔#محرم