❗️اطلاعیه مهم❗️به اطلاع ملت شریف ایران می رساند؛ جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ساعت هشت صبح روز یکشنبه ۷ تیر به مجلس خواهند رفت. چنانچه مجلس بسته باشد، تا باز شدن مجلس، در همانجا تحصن خواهیم کرد.
اگه آلزایمر نگرفتین و ۴ماه پیش رو هنوز یادتون باشه!اول آقایان ارز ترجیحی را حذف کردن کاسبان و مردم معترض شدن حتی آقا هم گفت کاسبان درست میگنبعد دشمن از این فرصت استفاده کرد و کودتا راه انداختحالا بگو استارت جنگ داخلی رو کیا زدن؟!نگرانی تون از باز شدن در مجلس از چیه