Pinned post
@Sarbaz_hgs30 دی 1404
@Sarbaz_hgs25 خرداد 1405
@Sarbaz_hgs21 خرداد 1405حالا بازم برید تو تجمع ها مغز مردم رو علیه فرمانده میدان شستشو بدید و بازم شعار بدید قالیباف خائنه 🤥ولی به نظر من بهتره مثل اربابتون برید تو سایه بشینید و از خجالت سرتون بندازید پایین و شرم کنید ،تف به ذات نداشتتون فقط🤐🤫لعنت بهتون#تفرفهاندازمیگن ایران تو مذاکره هیچ امتیازی نداده🇮🇷🇮🇷اععع صبر کن صبر کن یعنی چی؟مگه نگفتن قالیباف مملکتو و رهبری رو فروخته و کلی امتیاز داده،چی شد پس؟!🤔ای بابا مثل اینکه تیر بعضیا برای خراب کردن قالیباف بازم به سنگ خورد که😞😒#قالیباف#سردارـقالیباف#محمدباقرـقالیباف#ایران …Show more
@Sarbaz_hgs21 خرداد 1405میگن ایران تو مذاکره هیچ امتیازی نداده🇮🇷🇮🇷اععع صبر کن صبر کن یعنی چی؟مگه نگفتن قالیباف مملکتو و رهبری رو فروخته و کلی امتیاز داده،چی شد پس؟!🤔ای بابا مثل اینکه تیر بعضیا برای خراب کردن قالیباف بازم به سنگ خورد که😞😒#قالیباف#سردارـقالیباف#محمدباقرـقالیباف#ایران …Show more
@Sarbaz_hgs4 خرداد 1405بار دیگر عقلانیتِ انقلابی بر تحجّر پیروز شد🔥#سردارقالیباف#قالیباف#مجلس#انقلابی
@Sarbaz_hgs2 خرداد 1405سپاه بیانیه داده و خلاصش اینه میز مذاکره از میدان نبرد جدا نیست و به هیئت مذاکره اعتماد کنید.+سپاه جان خدا بهت رحم کنه ،خدا میدونه چجوری تورو میخوان تخریب کنن حالا🤦🫤
@Sarbaz_hgs1 خرداد 1405دوستان عزیزی که روبیکا دارن خوشحال میشیم یه سر به کانالمون بزنیدقدم سر چشم ما میزارید🙏🌹rubika.ir/amir_hajizadeh7rubika.irکانال امیر حاجی زاده 🇮🇷 - روبیکا
پیام رسان ایرانی روبیکا Rubika
@Sarbaz_hgs31 اردیبهشت 1405ادعای آسوشیدتپرس: ادامه مذاکرات به سپاه سپرده شده است و عراقچی و قالیباف دیگر در مذاکره با آمریکا نیستند!یعنی یکی نیست که به اینا بگه قالیباف خودش سپاهیهحالا اینا خارجین نمیدونن، کانالای زرد ایرانی چی؟اوناهم نمیدونن، یا اینکه یه عده بهشون گفتن این مواقع خودشونو بزنن به خریت برای تخریب قالیباف 😏
@Sarbaz_hgs30 اردیبهشت 1405به قول یه عزیزی به مرغ پخته گفتن:الا ای مرغ پخته #قالیباف خانه نشین است؟بخندید و بگفتا : مگر باقر #سعید است؟!#سردارـقالیباف#دکترـقالیباف#شهیدـتهمت
@Sarbaz_hgs29 اردیبهشت 1405_ یه عده همزمان چندتا ماموریت بهشون داده میشه، یه عده هم هستن غاز دستشون نمیدن بچرونن!!! 😆قشنگ بیکارالدوله لقب برازندهشونه. چرا واقعا؟؟ینی انقد با دستهی بیل فرقی نمیکنن؟؟#شهیدـتهمت#سردارـقالیباف
@Sarbaz_hgs13 اردیبهشت 1405آره زینب جان،درست میگی همچنان حاج قاسم حریف حرومیاس،ما سربازان حاج قاسم هم هنوز چشممون به دهان فرماندس هنوز گوش به فرمان فرمانده ایم،هنوزم حاج قاسم فرمانده میدانه، بایدم سگ زرد از حاج قاسم حرف بزنه چون اون هنوزم زندس هنوزم هست.با تمام قلبمو و روحم میگم اون هنوزم بین ماست هنوزم فرماندهی با خودشه💔امروز در یادداشتی به این پرسش پاسخ دادم که چرا بعد از گذشت ۶ سال، هنوز قمارباز تروریست ابتدا به ماجرای ترور فرودگاه بغداد اشاره میکند و از حاج قاسم سلیمانی میگوید؟ترامپ گویی سایهای از شهید سلیمانی را در گوشه و کنار عالم میبیند و همچنان حریف خود را حاجقاسم میداند.متن کامل یادداشت:https://so…Show more
@Sarbaz_hgs13 اردیبهشت 1405
@Sarbaz_hgs4 اردیبهشت 1405یک خدایک رهبریک ملت🇮🇷🫡
@Sarbaz_hgs31 فروردین 1405هم حاضریم خون بدیم هم حاضریم خون دل بخوریم 💔#شهیدـتهمت📌هم جانم را آماده ام تقدیم کنم و هم آبرویم رامحمدباقرقالیباف| ۲۹ فروردین ۱۴۰۵12 MB
@Sarbaz_hgs30 فروردین 1405تا نفس اخر پشت شما میمانم حتی اگر هزاران فحش و بدوبیراه بشنوم، شما تنها کسی بودید که خطر را به جان خریدید و با مردم گفتگو کردید ،به پاکستان رفتید و حتی از آبرویتان گذشتید،سرتان سلامت سردار🧿💙برای آقا سید مجتبی ارتش تک نفره اید🇮🇷💪@ghalibaf🫡روی تمام کسانی که ناجوانمردانه بهت تهمت زدن و فحاشی کردن سیاه حاجی, تسویه حساب باشه برای قیامت.#سردارقالیباف#محمدباقرـقالیباف#دکترـقالیباف
@Sarbaz_hgs30 فروردین 1405روی تمام کسانی که ناجوانمردانه بهت تهمت زدن و فحاشی کردن سیاه حاجی, تسویه حساب باشه برای قیامت.#سردارقالیباف#محمدباقرـقالیباف#دکترـقالیباف
@Sarbaz_hgs30 فروردین 1405قالیباف امشب گفت: «طمعِ صندلی مذاکره ندارم بلکه طلبِ شهادت دارم.» قالیباف امروز مثل شهید لاریجانی هرچه داشته رو پای این نظام ریخته؛ از جان که بگذریم آبروی خود رو هم دریغ نکرده...
@Sarbaz_hgs27 فروردین 1405خبرنگار اینترنشنال : آمریکا به قالیباف گفته بیا دوران گذار رو رهبری کن رژیم رو چنج کنیم قالیباف هم گفته برمیگردم منتظر میمونم منو بکشید، تا این که به کشورم خیانت کنمپ.ن 😡اینا فکر میکنن چون کت و شلواریه و ريشش کوتاهه با همه فرق داره ، نمیدونن حاج باقر عصاره تمام شهداست