#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بود…Show more
iriسرباز ولایت Replied
@fj136110 April 2026#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بود…Show more