مارکو روبیو:چون کشورها از ارزهایی غیر از دلار برای مبادله استفاده میکنن، ما تا ۵ سال دیگه نمی‌تونیم هیچ غلطی در مورد تحریم کشورها انجام بدیم.پ ن: حالا ما میخواییم دنیا رو تحریم کنیم،ببینید تو تحریم زندگی کردن چه جوره😏#قدرت_پوشالی#آمریکا_شکست_خورد
11:56 - 16 April 2026

5 Reactions
81 Views