حرامی ها به حدی گستاخ شدن که در چنلشون رهبری رو علنا تهدید می‌کنند.به خدا قسم هیچوقت شاهد چنین تحقیری در طول انقلاب نبودیم.بس که این دولت ترسو و بزدل است...از این حقارت بمیریم بهتر است!!!#نفوذ #سید_حسن_نصرالله #سرافراز #رهبری #رهبر #پدر_ملت
نتیجه انتخاب دولت اصلاحات و لیبرال میشه ترور امثال شهید هنیه و شهید سید حسن نصرالله.اگر برای شهادت شهید هنیه برخوردی قاطع همانند #وعده_صادق که در دولت #شهید_رئیسی بود،صورت می گرفت،کاربه اینجاها کشیده نمی‌شد که دشمن بخواد این حد از گستاخی خودشو به رخ بکشه.نباید به دشمن فرصت داد.
16:04 - 28 September 2024



1 Reply

Profile picture of ‌"FAEZEH"‌
@FAEZEH_200728 September 2024
Replying to
خدایا.....