چی شده که برای معمولی ترین و کوچیک ترین کار #پزشکیان اینقدر ملت غش و ضعف میرن و آرزوهای خوب میکنن و به به و چه چهچی شده که برای کارای غلطشم دنبال دلایل درست هستیممخصوصا انقلابیابیخود نیست ۳۱۳ تا مرد پیدا نمیشه برای ظهورچون هنوز یه اپسیلون بصیرت هم پیدا نکردیم #دلم_برای_رئیسی_سوخت
12:02 - 23 August 2024

3 Reactions
5572 Views


2 Replies

Profile picture of ‌دانشجو‌
@daneshju23 August 2024
Replying to
از هر کار درست کوچک یا بزرگ پزشکیان وظیفه داریم حمایت کنیم به امر رهبرمان و برای پیروزی و موفقیت دولت ."موفقیت و پیروزی دولت موفقیت و پیروزی همه ی ماست"

Profile picture of ‌مجید عابدی‌
@SADID31323 August 2024
Replying to
شاید حکایت پزشکیان حکایت یه طفلی هست که حتی پی پی کردنش روی فرش رو با توجیه اینکه خوب بچه س سختشه و بلد نیست یا خوب شد نگه نداشت مشکل گوارشی بگیره مواظبت ازش می‌کنند نمیدونم اگر اومد وسط سفره مردم کارخرابی کرد بازم قابل توجیه هست یا نه؟🤔🤔🤔😉