من حرف ایشون رو قبول ندارمهیچ وقت کلی گویی جایز نیستمسلما برادران و خواهران افغانستانی غیرتمند در سرتاسر دنیا هستندولی هیچ وقت فراموش نمی کنم وقتی رو که بعضی افغانستانی ها توی ایران بیرون ریختن و به نظام فحش میدادن که چرا نمیرید مملکت مارو نجات بدید 🤦♂️
