رژیم اسرائیل در هماهنگی با آمریکا،ایلام را به عنوان کریدور تزریق خشونت به کشور و کانون زنده نگهداشتن آشوب تعریف کرده است.طبق دستور اسرائیل به آشوبگران هدف از درگیری های مسلحانه کم کردن تمرکز نیروهای امنیتی است برای نفوذ گروههای آموزش دیده موساد به سایت های موشکی ایران.باید سریعا به موساد ضربه زد.
14:43 - 7 January 2026