اقای رئیسی کاش در بین سفرهایتان،سری هم به #استان_اصفهان میزدید.آن از وضعیت #زاینده_رود و حق پایمال شده ی اهالی اصفهانو حال هم وضعیت #آلودگی_هواهمشهری های من همه درگیر آسم و سرطان و ام اس و انواع بیماری های خطرناک شدند😞حق آب نداریم!حق نفس کشیدن هم نباید؟پیشاپیش از رسیدگی شما کمال تشکر را داریم

