20 March 2026
. اولین بار است که سال جدید را بی تو آغاز می‌کنم 😭 و چه سخت است نبودنت در این روزهای حماسه و غرور...آقا جان هر جا که هستی و در دامان هر عزیزی که نشستی، باز هم در این آستانه سال جدید برای کشوری که خودت به آن عزت و غرور دادی دعا کن
الهی آمین
20:20 - 20 March 2026

60 Views