انسان مدرن در مواجهه با طلاق ، سقط جنین ، تجاوز و قتل چه کرده/می کند؟حل کرده یا زیر فرش جارو کرده؟حقوق انسان ها (قربانی و محکوم) در این گزاره ها چطور تعریف شده؟تکلیف قربانی ها چه می شود؟اینکه چند اکانت ظاهرا سنتی لایک کرده اند نشان از عدم فهم مسئله است!سنتی بودن بدون فهم چرایی خطرناک است!
«روبروشدن با مسئله» یک ویژگی انسان مدرن شناخته میشه. شاید به این دلیل که در مقابل، انسان سنتی اساسا مسئله رو پس میزنه یا -با تقدیر، آبرو و غیره- توجیهش میکنه یا زیر فرش قایمش میکنه!.. هرچه که هست پذیرش مسئله و تلاش برای حل اون از سطح خرد خانوادگی تا سطوح میانی جامعه و کلان حاکمیتی رو شامل میشه...Show this thread