اگه قراره بسازن خوب بسازنمرگ یبارشیون هم یبارنمیخوانپول روالکی حیف ومیل نکننخرج مردم کنین
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران:خروج اورانیوم ها از کشور مورد مذاکره نیست و فقظ بر سر رقیق سازی آن میتوان مذاکره کرد.اونا هم میگن چه بچه های خوبی؛ بیاین آشتی کنیم😅🤗😘
@Feri_dehqani24 April 2026Replying to andاگه قراره بسازن خوب بسازنمرگ یبارشیون هم یبارنمیخوانپول روالکی حیف ومیل نکننخرج مردم کنین