آدمها خیال میکنند برای زنده ماندن به چیزهای بزرگی احتیاج داریم؛ در حالی که گاهی یک فنجان چای گرم و دستی روی شانه کافیست تا ادامه بدهیم.
iriPinned post
@SeaSwan10 May 2026آدمها خیال میکنند برای زنده ماندن به چیزهای بزرگی احتیاج داریم؛ در حالی که گاهی یک فنجان چای گرم و دستی روی شانه کافیست تا ادامه بدهیم.
@SeaSwan23 May 2026جایی میانِ قلب هست که هرگز پُر نمیشود حتی در بهترین لحظهها،ما در همانجا انتظار میکشیم!
@SeaSwan22 May 2026توی فکرِ اینم که از یک گوربهماهیِ بسیار ناز و گوگولی رونمایی کنم.خواهیم دید چه میشود🌚
@SeaSwan22 May 2026توی فکرِ اینم که از یک گوربهماهیِ بسیار ناز و گوگولی رونمایی کنم.خواهیم دید چه میشود🌚
@SeaSwan22 May 2026نشستم پای هر بیریشهای از پای اُفتادمبه گلدان بدونِ گل نباید آب میدادم!
@SeaSwan20 May 2026
@SeaSwan19 May 2026من همان رودم که بهر دیدنت مرداب شدماهِ من! بسکن ندیدن های بیاندازه رادل فرو میریزد و تنها تماشا میکنممثل سربازی سقوط آخرین دروازه را!
@SeaSwan19 May 2026مپرس از من چرا در پیلهی مهر تو محبوسم،که عشق از پیلههای مُرده هم پروانه میسازد.#فاضل_نظری
@SeaSwan17 May 2026گور بابای همهچی، به من گووربه بدین=(گور بابای همچی به من چای بدید☕.[نقلقولبزن|چالش]
@SeaSwan17 May 2026
@SeaSwan17 May 2026به شانهام زدی که تنهاییام را تکانده باشی، به چه دلخوش کردهای؟تکاندن برف از شانه های آدمبرفی؟
@SeaSwan15 May 2026