میخواهم جوری با فساد برخورد کنم که فاسدان ماستهایشان را کیسه کنندسیاست ما در این دوره تمرکز روی ریشههای فساد است.دنبال برخورد با جریانهای فاسد هستیم.
خدا کند این حرف ها به عمل تبدیل شود . جناب اژهای مردم از دستگاه قضایی اقتدار در بر خورد با مفاسد اقتصادی میخوان . بدانید اگه رویه شهید رئیسی عزیز رو که بدون ملاحظه به جایگاه و نفوذ افراد برخورد می کرد رو در بیش بگیرید عزیز ملت خواهید شد . مردم پشت سرتون هستن پس بدون ترس و با هر فسادی برخورد کنید