سرانجام رای گیری درباره مکانیسم ماشه یا همان اسنپ بک که ظریف گفته بود اصلا چنین چیزی در متن برجام وجود ندارد! انجام شد و دقایقی قبل امریکا و اروپا به فعال شدن آن رای دادند.ده سال از عمر ملت ایران با سرابی به نام برجام هدر رفت و سالها مذاکرات هسته ای با غربی ها بر سر لغو تحریم ها بار دیگر/۱
