به این ستوده لَنتی بگید تهرانم ی سری بزنه
@Aminaghamohamadi8 September 2024Replying toسلام و احترام دوست عزیز اسفاده از بعضی الفاظ مانند لعنتی که در روایات ما از گفتن آن نهی شده، توسط جامعه روحانیت جلوه ی خوبی ندارد و باعث بد بینی برخی می شود. لطفا در سخن گفتن خود یکم دقت کنید.
@Aminaghamohamadi8 September 2024Replying toقطعا همینطوره، بنده هم نیت شمارو می دانم. فقط خواستم یادآوری کنم که هر کلمه ای بار معنایی خودش رو داره و درصحبت هامون بهتره از کلمات زیبا استفاده کنیم.