5 September 2024
به این ستوده لَنتی بگید تهرانم ی سری بزنه
@Aminaghamohamadi8 September 2024
Replying to
سلام و احترام دوست عزیز اسفاده از بعضی الفاظ مانند لعنتی که در روایات ما از گفتن آن نهی شده، توسط جامعه روحانیت جلوه ی خوبی ندارد و باعث بد بینی برخی می شود. لطفا در سخن گفتن خود یکم دقت کنید.
سلام لعن در خفا بود مضافاً جناب متکلم در مقام جِدّ نبودند.😃
17:16 - 8 September 2024

77 Views


1 Reply

@Aminaghamohamadi8 September 2024
Replying to
قطعا همینطوره، بنده هم نیت شمارو می دانم. فقط خواستم یادآوری کنم که هر کلمه ای بار معنایی خودش رو داره و درصحبت هامون بهتره از کلمات زیبا استفاده کنیم.