21 April 2026
اگه اجازه بدم، دودقیقه ساکت میشم قرآن حرف بزنه:وَأَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِيقَةِ لَأَسْقَيْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًاسوره جن آیه ۱۶و اگر [انس و جن] بر طریقه حق پایداری کنند حتماً آنان را از آب فراوانی سیراب خواهیم کرد،غدق: باران زیاد. بارانی که دانه هایش درشت باشد (ابن اثیر در نهایه)
Profile picture of ‌Seyed‌
@Sey_hoo21 April 2026
آقا خواهش میکنم در نوشتار پارسی از واژگان بیگانه استفاده نکنم. مانیفست چیه دیگه؟ـ چشم، ولی معادل دقیق فارسیش رو نمیدونم واقعا🤔
Profile picture of ‌Haj Mamad‌
@Haj_mamad21 April 2026
Replying to
دیدگاه خوبه
خوبه ،ولی یذره جا داره محکم تر باشهدیدگاه یخورده نرمهبرا مانیفست بودن یخورده راشیتیسم داره😌
21:10 - 21 April 2026

87 Views