اگر راست می گید چرا پیامی رو که گذاشتید جوری کادر بندی کردید که معلوم نشه از کجاست؟؟همه مثل لایک کننده های شما بیسواد نیستندبله..آقای جلیلی گوشی و کانال با تیک آبی داره و توی همون کانال هم تکذیب کرده👇
Replying toاگر راست می گید چرا پیامی رو که گذاشتید جوری کادر بندی کردید که معلوم نشه از کجاست؟؟همه مثل لایک کننده های شما بیسواد نیستندبله..آقای جلیلی گوشی و کانال با تیک آبی داره و توی همون کانال هم تکذیب کرده👇
Replying to