تسلیم شدن یا نابودی،مسأله این است.چرا دشمن بارها تهدید به نابودی می‌کند ولی سازندگی تیتر "دعوت دشمن به صلح"می‌زند؟ أ) دشمن را سفیدشویی کرده و ایران را مقصر جلوه می‌دهد=این #خیانت است! ب) تسلیم شدن را صلح می‌نامد=مثل میهن مثل مادر است،تسلیم شدن برابر تجاوز به میهن وصلح دانستن آن بی‌غیرتی است!

چرا دشمن بارها تهدید به نابودی می‌کند ولی سازندگی تیتر "دعوت دشمن به صلح"می‌زند؟

2 votes  •  The poll has been ended
Nobody can see participants
22:46 - 12 May 2026
political

550 Views


1 Reply

Profile picture of ‌عباس خداوردی‌
@Akh_135713 May 2026
Replying to
دقیقا کجا و کی مارا به صلح دعوت کرده،نکنه چون شما(غربگداها)خیلی خیلی مسلط هستید به زبان انگلیسی پیام صلح دریافت کردید،راستی ما زبان دنیا را بلد نبودیم