سکوت در شهر بصیرت و طُلاب نشان دهنده نفوذ وفاقیون است!همان شبی که رهبری سدِ محکم خود را برابر تفاهمنامه پرابهامِ فعلی کشیدند، سری به میادینِ قم زدم. انتظار داشتم شهری که ادعای پیشگامی در بصیرت دارد، به لرزه دربیاید. اما چه دیدم؟ هیچ. فقط سکوت!حتماً ادامه را در ویرشت های بعد مطالعه کنید👇Show this thread