فقط مردم باید شرایط فعلی رو درک بکنن یا مسئولینم باید یه خورده درکشونو بالا ببرن؟
iri@SeyedROOH15 May 2026فقط مردم باید شرایط فعلی رو درک بکنن یا مسئولینم باید یه خورده درکشونو بالا ببرن؟
@SeyedROOH7 May 2026انقدر جملات آقا در مورد مذاکره رو روی پلاکارداتون بنویسید که دیگه نشه جمعش کرد. هیچ کس نباید مردمو از چیزی که واسش انقلاب کردن محروم کنه اونم عزت در مقابل استکباره
@SeyedROOH6 May 2026باز هم خبر توافقباز هم بندهای نگرانکنندهو باز هم سکوت مسئولینمعلوم نیست این وضعیت اسفبار کی تموم میشه
@SeyedROOH5 May 2026این اولین جنگی است که آمریکا در آن طعم یک شکست همه جانبه را خواهد چشید:هم نظامیهم سیاسیهم اقتصادیو هم رسانهای
@SeyedROOH4 May 2026تحت هیچ شرایطی و با هیچ فریبی از جانب دشمن نباید کنترل تنگه هرمز را رها کنیم.دشمن دارد کمکم فشار را روی گلوی خود احساس میکند
@SeyedROOH3 May 2026باید بدونیم ته این صبر و استقامت، یه پیروزی خیلی شیرینهچون خدا صبر بنیاسرائیلو بیجواب نذاشت و حضرت موسی رو براشون فرستاد.چطوری میشه صبر شیعههای علی و زهرا بیجواب بمونه
@SeyedROOH1 May 2026والله جنگ از بلاتکلیفی بهتره.با این قیمتا داریم قورباغهپز میشیم و کسی نمیگه آقا این مردم تمام داشتهی شمان که دارین اینجوری باهاشون تا میکنین
@SeyedROOH30 April 2026جدیدا خبرایی داره میاد که دارن پلاکاردای حاوی سخنان رهبر شهید در مورد مذاکره رو توی برخی از تجمعات جمع آوری میکنن. حتی توی یه پخش زنده، تصویر یکی از این پلاکاردا رو شطرنجی کرده بودند.خطابم به آقایون مسئول هست:دیواری که بهش تکیه دادینو خراب نکنین که دیگه هیچی واستون نمیمونه
@SeyedROOH29 April 2026واقعا اون چیزی که جهاد رو سخت میکنه خود جهاد نیست.بلکه ترمزهای بیجاییه که بر سر راه جهاد گذاشته میشه و باعث میشه کاری که یه بار میشه تمومش کرد، چند بار انجام بشه تا به نتیجه برسه؛ و هر بارم سخت تر از دفعه قبل.
@SeyedROOH28 April 2026این پیشبینی منو گوشه ذهنتون داشته باشین:این دفعه که جنگ بشه سوریه رو هم دوباره پس میگیریم
@SeyedROOH28 April 2026کشوری که دو بار متوالی مورد تجاوز قرار میگیره و از بالاترین خط قرمزش یعنی جان رهبرش عبور میکنن و مسئولین بالاردهشو به شهادت میرسونن و میخوان وجود نداشته باشه دیگه نمیگه وای خدا رو شکر اینجا رو نزد اونجا رو نزد بدوم برم مذاکرهباید یه جوری بزنی طرف اسمتو بشنوه جیغ بکشه
@SeyedROOH27 April 2026این بیت، حال و روز این روزای ایرانه:من از خوشباوری در پیلهی خود فکر میکردمخدا دارد فقط صبرِ مرا اندازه میگیردفاضل نظری
@SeyedROOH26 April 2026جنگ که قطعیهولی اینکه دوباره میشه با مذاکره سر این مردمو کلاه گذاشت دیگه قطعی نیست.
@SeyedROOH22 April 2026اگر ایران با این آتشبسِ خودخوانده کنار بیاد شک نکنید زندگی برای شهروند ایرانی جهنم خواهد شد (خیلی بدتر از اینی که الان هست) محاصره دریایی باید شکسته شود
@SeyedROOH21 April 2026بالاخره مذاکره هست یا نه؟هر کی واسه خودش یه چیزی میگهآقایون مسئول، مردم لیاقتشون بیشتر از ایناس
@SeyedROOH20 April 2026ما از اون چیزی که خدا واسمون نوشته راه فراری نداریم.اگه پرچم حق رو بلند کردیم و گفتیم جلوی هیچکس جز خدا سر خم نمیکنیم باید آماده باشیم تا با پرچم شیطان رو به رو بشیم. اینم یه جنگ ازلیه که مذاکره بر نمیداره.حالا هرچقدرم که تلاش کنیم
@SeyedROOH19 April 2026طبق احادیث آخرالزمان، ایرانیان دو ماموریت الهی دارند که تا وقتی انجامشان ندهند ظهور اتفاق نخواهد افتاد:۱. نابودی حکومت یهود و ورود به بیت المقدس۲. اتمام حجت با اهل زمین (نشر معارف اهلبیت در همهجا) تا مردم از میان حق و باطل انتخاب کنند و سپس حضرت بر کسانی شمشیر خواهد کشید که حجت بر آنها تمام شده
@SeyedROOH19 April 2026این آیه که در مورد قارونه شرح حال آینده آمریکاستوَأَصْبَحَ ٱلَّذِينَ تَمَنَّوْاْ مَكَانَهُۥ بِٱلْأَمْسِ يَقُولُونَ وَيْكَأَنَّ ٱللَّهَ يَبْسُطُ ٱلرِّزْقَ لِمَن يَشَآءُ مِنْ عِبَادِهِۦ وَيَقْدِرُۖ لَوْلَآ أَن مَّنَّ ٱللَّهُ عَلَيْنَا لَخَسَفَ بِنَاۖ وَيْكَأَنَّهُۥ لَا يُفْلِحُ ٱلْكَٰفِرُونَ قصص/۸۲