پست های مذهبی و سیاسی من👇
Replying toدقیقا منم به همه همینو میگم در حدی که حتی در مورد قاتل اماما هم میگم لعن کن چیزهای بدی که واقعا بودند و سزاست بگو ولی ناسزا نگو که اون دنیا باید جوابگو باشی اصن فحش اسم دیگش ناسزاست یعنی چیزی که یارو سزاوارش نیست